Jak złożyć zamówienie?
Pomocnik

Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęściej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco.






 

 

INFORMACJE PRZED ZAKUPEM

Jak złożyć zamówienie?

   

 Proces zamówienia

 

Aby złożyć zamówienie w Sklepie eLADEX należy przejść do zakładki produktu, a następnie postępować z poniższą instrukcją:

 

  1. Dodaj wybrany produkt do koszyka klikając na żółty przycisk "Do koszyka"
  2. Po przeniesieniu do strony z koszykiem sprawdź swoje zamówienie
  3. Jeżeli jesteś posiadaczem kodu rabatowego wpisz go w odpowiednim miejscu na stronie koszyka (czytaj więcej: kody rabatowe)
  4. Możesz również zmienić liczbę sztuk produktu - wpisz w pole i naciśnij "Zmień"
  5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty skorzystaj z przycisku "Usuń z koszyka"
  6. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu klikając "Kontynuuj zakupy" i dodaj inne produkty do koszyka
  7. Jeżeli jesteś zainteresowany skorzytaniem z kredytu ratalnego, możesz dokonać symulacji kosztów poprzez kliknięcie na przycisk "Oblicz ratę"
  8. Zatwierdź wybór poprzez kliknięcie na przycisk "Złóż zamówienie"
  9. Zaloguj się lub zarejestruj - jeżeli jesteś naszym nowym Klientem. Jeżeli nie chcesz tworzyć konta w eSklepie, wybierz opcję "Zamów bez rejestracji". Pamiętej, że zarejestrowanie konta daje szereg przywilejów! Czytaj więcej: korzyści z rejestracji
  10. Wybierz formę dostawy i płatności (czytaj więcej: koszty i sposoby dostawy, formy płatności)
  11. Na koniec sprawdź czy dane adresowe są poprawne. 

 

Zobacz również nasz poradnik obrazkowy: Jak kupować?

 

 

 Należy pamiętać, że... 

 

Jeżeli adres na jaki zamówienie ma zostać dostarczone jest inny niż dane do faktury, skorzystaj z opcji "Zmień punkt dostawy". W sytuacji, gdy na liście adresów nie mamy tego, który nas interesuje należy skorzystać z funkcji "Dodaj nowy adres".

 

Nowy adres ustaw jako adres domyślny do faktury lub doręczenia przy danym zamówieniu i złóż zamówienie. Dane adresowe można dowolnie modyfikować za pomocą zakładki "Dane osobowe", która znajduje się w menu konta użytkownika.

 

 

 Potwierdzenie zamówienia


  1. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie
  2. Kliknij w link "Potwierdź złożenie zamówienia" zawarty w tym mailu, aby zamówienie przeszło do realizacji
  3. Jeśli mail nie dojdzie, zamówienie można potwierdzić przez formularz kontaktowy* na stronie sklepu.

 

 Konto

 

Osoby, które jeszcze nie posiadają konta w naszym sklepie mogą zarejestrować się wypełniając krótki formularz oraz potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany przez nas na adres e-mail podany przy rejestracji.

 

 

* Nasze Biuro Obsługi Klienta udziela odpowiedzi w ciągu 15 minut (w godzinach pracy BOK).

 

 

 

 


 Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz?
 Przejdź do słownika pojęć i znajdź właściwą definicję.

 



 

 Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna?
 Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym.



 powrót

 


 

 Aktualizacja strony: 30-04-2013
 Administrator: Szymon 

 
Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel