Stan realizacji zamówienia
Pomocnik

Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco.







 

 

ZAMÓWIENIE W REALIZACJI

Stan realizacji zamówienia

   
 

 

Stan realizacji złożonego zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta, w zakładce "Twoje konto"/"Zamówienia"/"Bieżące zamówienia - śledzenie i płacenie".

 

Pomocniczo, zamieszczamy zrzut ekranu obrazujący:

 

(1) miejsce przejścia do strefy logowania (czerwona ramka powyżej),

(2) miejsce prezentacji statusu realizacji zamówienia (czerwona ramka poniżej).

 

 

Status zamówienia w sklepie eLADEX.

 

 

Zmiana statusu zamówienia jest również komunikowana drogą e-mailową lub SMS-em.

 

 

Możliwe są następujące statusy zamówienia:



 

- Realizowane zamówienie zostało przyjęte przez obsługę sklepu
 
- Wstrzymane nie została odnotowana płatność lub dokonano niepełnej płatności za towar
   
- Gotowe do wysłania przesyłka czeka na przyjazd kuriera/załadunek na transport Operatora serwisu
   
- Zamównienie w drodze przesyłka została nadana kurierowi/wysłana transportem Operatora serwisu

 

 

 

 

Sklep eLADEX wyznaczył sobie wskaźniki jakościowe czasu dostawy na poziomie 24 h od momentu zaksięgowania środków na koncie firmy.

 

Jeżeli status Twojego zamównienia nie zmienił się od dwóch dni roboczych, należy skontaktować się z obsługą sklepu.

 

 

 

  

Zanim skontaktujesz się z przedstawicielem firmy, zwróć uwagę, czy:

 

  1. Otrzymałeś potwierdzenie przyjęcia zamówienia?*

  2. Opłaciłeś zamówienie we właściwej kwocie?
    Dokładna kwota powinna widnieć w e-mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

  3. Płatność została wykonana przelewem zwykłym czy e-przelewem?
    Przelew zwykły może trwać nawet do trzech dni roboczych.

 

 

W celu ułatwienia identyfikacji zamówienia przygotuj jego numer. Jest on przesyłany w wiadomosci e-mail potwierdzającej otrzymanie zamówienia.

 

(*nagłówek e-maila: eLADEX - Potwierdzenie otrzymania zamówienia nr ...)

 




 

 

 

 

 Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz?
 Przejdź do słownika pojęć i znajdź właściwą definicję.


 

 

 Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna?
 Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym.



 powrót

 


 

 Aktualizacja strony: 22-08-2012
 Administrator: Szymon 
Zobacz również: Modyfikacja zamówienia
Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel