- Strona główna
- Stan realizacji zamówienia
Stan realizacji zamówienia
![]() |
Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco. |
ZAMÓWIENIE W REALIZACJI |
|||||||||||||||||
![]() |
Stan realizacji zamówienia |
||||||||||||||||
Stan realizacji złożonego zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta, w zakładce "Twoje konto"/"Zamówienia"/"Bieżące zamówienia - śledzenie i płacenie".
Pomocniczo, zamieszczamy zrzut ekranu obrazujący:
(1) miejsce przejścia do strefy logowania (czerwona ramka powyżej), (2) miejsce prezentacji statusu realizacji zamówienia (czerwona ramka poniżej).
Zmiana statusu zamówienia jest również komunikowana drogą e-mailową lub SMS-em.
Możliwe są następujące statusy zamówienia:
Sklep eLADEX wyznaczył sobie wskaźniki jakościowe czasu dostawy na poziomie 24 h od momentu zaksięgowania środków na koncie firmy.
Jeżeli status Twojego zamównienia nie zmienił się od dwóch dni roboczych, należy skontaktować się z obsługą sklepu.
|
|||||||||||||||||
![]() |
Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz? |
![]() |
Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna? Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym. |
![]() |
Aktualizacja strony: 22-08-2012 Administrator: Szymon |
Zobacz również: Modyfikacja zamówienia |