Skargi i zażalenia
Pomocnik

Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco.







 

 

UWAGI DO OBSŁUGI

Skargi i zażalenia

   
 

Chcesz przekazać Zarządowi swoje skargi lub zażalenia? Napisz do nas uzupełniając formularz kontaktowy*.

 

 

* Nasze Biuro Obsługi Klienta udziela odpowiedzi w ciągu 15 minut (w godzinach pracy BOK).

 

 

 

 


 Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz?
 Przejdź do słownika pojęć i znajdź właściwą definicję.

 



 

 Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna?
 Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym.



 powrót

 


 

 Aktualizacja strony: 22-08-2012
 Administrator: Szymon 
Zobacz również: Sugestie zmianPropozycje współpracy
Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel