Potwierdzenie zamówienia
Pomocnik

Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco.







 

 

ZAMÓWIENIE W REALIZACJI

Potwierdzenie zamówienia

   
 

Zgodnie z Regulaminem sklepu zamówienie zostaje przyjęte po akceptacji treści Regulaminu, podaniu danych osobowych oznaczonych jako obowiązakowe oraz naciśnięciu przycisku "Złóż zamówienie".

 

 

Co się dzieje później?

 

  1. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z podsumowaniem Twoich zakupów

  2. Kliknij w link zawarty w tym e-mailu, aby potwierdzić wszystkie warunki zamówienia

  3. Jeśli e-mail nie doszedł na Twoją skrzynkę, możesz wygenerować go ponownie przechodząc do zakładki "Twoje konto"/"Zamówienia"/"Bieżące zamówienia - śledzenie i płacenie" i kliknąć na link "Wyślij ponownie". 

Jeżeli wiadomość z linkiem do potwierdzenia nie dotarła, prawdopodobnie został podany błędny adres e-mail. Można to sprawdzić i poprawić logując się do swojego konta e sklepie eLADEX. 

 

 


 Należy pamiętać, że...

 

Czasami zdarza sie, że mimo poprawnie podanego adresu, e-mail zostaje zablokowany i nie dociera do odbiorcy. Prosimy wtedy sprawdzić skrzynkę zawierającą SPAM.

 

 


 

 



 Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz?
 Przejdź do słownika pojęć i znajdź właściwą definicję.


 

 

 Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna?
 Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym.



 powrót

 


 

 Aktualizacja strony: 22-08-2012
 Administrator: Szymon 
Zobacz również: Stan realizacji zamówienia
Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel