- Strona główna
- Modyfikacja zamówienia
Modyfikacja zamówienia
![]() |
Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco. |
ZAMÓWIENIE W REALIZACJI |
|
![]() |
Modyfikacja zamówienia |
Zmiana pozycji zamówienia możliwa jest tylko do czasu skompletowania zamówionych towarów w magazynie eLADEX. Po tym czasie zmiany nie będą już możliwe.
Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta i przechodząc do zakładki "Twoje konto"/"Zamówienia"/"Bieżące zamówienia - śledzenie i płacenie".
Aby dokonać modyfikacji pozycji zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji poprzez formularz kontaktowy*, podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który ma zostać dodany, bądź usunięty z zamówienia.
Czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.
* Nasze Biuro Obsługi Klienta udziela odpowiedzi w ciągu 15 minut (w godzinach pracy BOK).
|
|
![]() |
Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz? |
![]() |
Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna? Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym. |
![]() |
Aktualizacja strony: 22-08-2012 Administrator: Szymon |
Zobacz również: Anulowanie zamówienia |