Gwarancja na produkty
Pomocnik

Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco.







 

 

INFORMACJE PRZED ZAKUPEM

Gwarancja na produkty

   
 

 Gwarancja producenta


Wszystkie nowe urządzenia sprzedawane w eSklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu.

 

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.

 

Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do wysyłanych produktów oraz na stronach internetowych producentów.

 

 

 Należy pamiętać, że...

 

W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana.

 

Daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu.

 

Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjnę bez pieczątki prosimy o kontakt z BOK poprzez formularz kontaktowy*

 

 

* Nasze Biuro Obsługi Klienta udziela odpowiedzi w ciągu 15 minut (w godzinach pracy BOK).

 

 

 Gwarancja eLADEX

 

Klientom posiadającym konto w Sklepie, proponuje się skorzystanie z systemu zgłaszania reklamacji RMA, dostępnego po zalogowaniu do panelu użytkownika w sekcji "Reklamacje".

 

Wprowadzenie reklamacji do tego systemu pomaga zaoszczędzić czas Klienta (wypełnienie formularza reklamacyjnego ani kontakt telefoniczny z obsługą sklepu nie są wówczas wymagane). 

 

Więcej informacji na temat procedury oraz wymaganych dokumentów do złożenia reklamacji, zarówno dla:

 

  • Klientów posiadających konto w eSklepie jak i 
  • Klientów dokonujących zakupu bez rejestracji, 

znajdą Państwo na stronie Twoje prawa i przywileje (sekcja: Reklamacja w czasie objętym gwarancją).

 

 


 

 

 

 Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz?
 Przejdź do słownika pojęć i znajdź właściwą definicję.




 

 Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna?
 Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym.



 powrót

 


 

 Aktualizacja strony: 22-08-2012
 Administrator: Szymon 
Zobacz również: Możliwość zwrotu towaru
Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel