Anulowanie zamówienia
Pomocnik

Najważniejsze informacje związane z działaniem eSklepu w jednym miejscu. Sprawdź na poniższej liście zestaw najczęsciej zadawanych pytań. Lista jest aktualizowana na bieżąco.







 

 

ZAMÓWIENIE W REALIZACJI

Anulowanie zamówienia

   
 

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania zamówionych towarów w magazynie eLADEX. Po tym czasie anulowanie nie będzie już możliwe.

 

Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta i przechodząc do zakładki "Twoje konto"/"Zamówienia"/"Bieżące zamówienia - śledzenie i płacenie".

 

Aby anulować zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji poprzez formularz kontaktowy*, podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który ma zostać usunięty z zamówienia.

 

 

 

* Nasze Biuro Obsługi Klienta udziela odpowiedzi w ciągu 15 minut (w godzinach pracy BOK).

 




 

 

 

 Wykorzystujemy słownictwo, którego nie rozumiesz?
 Przejdź do słownika pojęć i znajdź właściwą definicję.


 

 

 Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiedź mogłaby być bardziej precyzyjna?
 Napisz do nas! Odpowiadamy w 15 min. Pomożesz w ten sposób również innym.



 powrót

 


 

 Aktualizacja strony: 22-08-2012
 Administrator: Szymon 
Zobacz również: Modyfikacja zamówienia
Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel